По желание на нашите потребители бе разработен нов модул "Информация за фирма" в програмата MoneyWorks.
Модулът се появи в отговор на разработване на поръчкова фунционалност за конкретен клиент и беше усъвършенстван в процеса на работа от софтуерния екип на ГенСофт.
Целта на новия модул е да се показват определени данни за клиент (пълно или частично визуализиране според зададените настройки) и да бъде полезен с бързо извличане на конкретна информация. Можем да кажем, че той е още една стъпка в развитието на CRM възможностите на MoneyWorks Допълнителната функционалност се намира в раздел "Фирми и лица" и след като се активира от Администратора на системата се появява бутон "Информация за фирма".
След първоначални настройки очакваме мечтания резултат!
Това което ще се появи на екрана, зависи от желанието на клиента, работещ с ERP MoneyWorks.
Справката е подходяща за клиенти с Call - център, когато операторът трябва бързо да получи информация от ERP системата MoneyWorks за фактури, поръчки, резервации, органайзерски събития на своя клиент и да има възможност да реагира адекватно при поръчки и продажби.
В Настройките на самия модул (иконката с инструментите) има допълнителни възможности, които позволяват прецезиране на справката :
- Общи настройки
- Фирма
- Оферти
- Резервации
- Клиентски поръчки
- Продажби
- Органайзер
В "Общи настройки" се уточнява с включване на отметка показването на желаната информация.
Добавена е и една специална възможност - при слагане на отметка в чек-бокса "Модулът да се показва най-отгоре " се активира функционалността "Информация за фирма" да стои активно на екрана и да не се налага операторът постоянно да го отваря и затваря.
В настройките на "Фирма" се уточнява с включване на отметки показване на:
- Име на фирма
- Работи посредством агент
- Държава
- Град
- Пощенски код
- Адрес
- Телефони
- Кредитен лимит*
- Салдо*
- Начин на плащане*
- Характеристики*
Цялата тази важна информация се визуализира най-горе в справката "Информация за фирма"
В настройките на "Оферти" има възможност за следните настройки:
>Имаме възможност между опциите "Обобщено" или "Детайлно" да се показват офертите.
Ако изберете "Детайлно" ще се показва не само стойността на избраната оферта, но и всички стоки в нея. Този избор съществува и при Резервации, Клиентски поръчки и Продажби.
>Друг избор за дефиниране е дали да се показват "Всички" или сортиране по някакъв признак ( последните 10 оферти или от последните 10 дни. Ръчно се указва нашето желание - трябва да се уточни, че задаването на голям период не е препоръчително за операторите на горещ телефон. Избирането на голям интервал време или повече документи може да доведе до забавяне на справката, тъй като ще се преглеждат множество записи. Все пак зависи и от хардуера ;)
>Филтър на статусите дава възможност за избор на показването на оферта с различен статус:
- Чакаща
- В продажба
- В резервация
- В поръчка
Като допълнителна информация можем да видим
- свободни количества
- поръчани количества от доставни поръчки
- очаквана дата на доставка от доставни поръчки
В "Резервации" и "Клиентски поръчки" менюто за избор на настройки е аналогично като при "Оферти" .
При "Клиентски поръчки" имаме богатство от статуси, които са важни за търговската дейност.
Маркирането указва показването на "Клиентски поръчки", имащи детайли със статуси:
- От наличните
- От свободните
- Чакащи
- За Доставка
- За Доставка (частично)
- Доставени
- Просрочени
- Изпълнени
- С проблем
В настройките на "Продажби" възможностите са подобни, но е добавена и допълнителна опция за активиране на "Показвай само неизплатените продажби".
В "Органайзер" настройките ни дават възможност да избираме за какъв период от време искаме да проследим историята на събития с конкретния клиент (срещи, разговори, техническа поддръжка и т.н)
След внимателен избор на настройките, стартирането на справката "Информация за фирма" ни дава данни за кредитната история на клиента ( кредитен лимит и колко му остава докато го стигне), информация за просрочени фактури (ако има такива), информация за неизпълнени клиентски поръчки или резервации - най-важното на един клик разстояние!
Може да се използва и клавишната комбинация "Alt"+"M" за бързо стартиране.
Справката е създадена с цел увеличане на приходите при комуникация с клиенти:
- ако клинентът има неплатени фактури или други задължения, да му напомним да си плати
- ако поръчката е доставена, да му напомним на клиента да си я вземе
- ако има чакаща оферта или резервация, да уточним кога ще има реализация
- ако има оплакване от обслужването да видим веднага от органайзерските събития кой и как е обслужвал този клиент.
Пожелаваме на всички наши клиенти да имат много доволни и добре обслужени техни клиенти, и така прогресивно да се увеличава голямото семейство на доволни потребители на GenSoft MoneyWorks ;)
Весели Празници и Щастлива Нова Година от екипа на ГенСофт !